אווטאר כשף האוויר האחרון: הפרק האבוד שמעולם לא שודר בטלוויזיה!!

11

לחץ כאן- לצפייה בפרק שלא שודר - הפרק נמצא בתחתית העמוד


הפרק הזה מעולם לא שודר בטלוויזיה!!

מה קורה גובלנים?

וטוב שחזרתם לערוץ שלנו  , Goblin Geekכאן רועי

 והיום אנחנו ב- "אווטאר כשף האוויר האחרון: הפרק האבוד שמעולם לא שודר בטלוויזיה!!"

                                                                        

תקציר סרטון:

אז אין באמת פרק מתוך הסדרה שלא שודר בטלוויזיה, למעשה הפרק שלא שודר מעולם, הוא פרק הפיילוט שיצרו לסדרה לפני שהחלו להפיק אותה, הפרק נוצר במטרה לבדוק האם הסדרה מספיק ראויה להפקה ותמשוך עניין..., לשם כך יצרו פרק פיילוט המנסה לאגד בתוכו ולהציג טעימות מהסדרה כולה.

אז כיצד הפרק הזה נוצר? למה לא שמעתם עליו עד היום? מה ההבדלים הענקיים בינו לבין הסדרה?

ואיפה אפשר לצפות בו?

אז מתחילים:

הסיפור ליצירת הפרק הזה התחיל אי שם בשנת-2003 , היוצרים של אווטאר, מייקל דנטה דימרטינו ובריאן קונייצקו, החלו לפתח את הרעיון לסדרה, כשבועיים לאחר שפיתחו את הרעיון והצליחו לעניין את המפיק הבכיר בניקלודיאון, הם נדרשו ליצור פרק פיילוט לסדרה, בלי תקציב ובזמן קצר. במשך מספר חודשיים, הם חיפשו אולפן אנימציה זול מחוץ לארצות הברית שיסכים להנפיש את פרק הפיילוט בדומה לסדרה יפנית, הם חיפשו ביפן אך לא מצאו, ולאחר חיפושים ממושכים הם שמעו על אולפן אנימציה בדרום קוריאה, הם טסו למקום, חתמו על העסקה והחלו בהנפשת הפרק. הם שהו בדרום קוראיה במשך ארבעה חודשיים שלמים,  ועבדו על פרק הפיילוט הקצר בן ה- חמש עשרה דקות. יצירת הפרק הייתה קשה ומייגעת, הפרק הוצג לקבוצות הניסוי של ניקלודיאון הכוללות מספר רב של ילדים, הפיילוט הצליח והילדים מאוד אהבו אותו. ניקלודיאון בעקבות כך אישרו את הפקת הסדרה וגם את התקציבים. היוצרים חזרו אל  אולפן האנימציה הקודם, אך האולפן לא הסכים להפיק את כל הסדרה ולכן הם מצאו בדרום קוראיה אולפן אנימציה נוסף אשר הסכים לעבוד על כל הסדרה.

הטיזר לסדרה המלאה נחשף בקומיקון 2004, והסדרה התחילה להיות משודרת בארצות הברית ב- 2005, ב- 2006 הסדרה הגיעה לניקלודיאון ישראל ומשם כולכם יודעים את ההמשך...

הפרק מעולם לא שודר, ולכן לא היה מוכר לאף אחד, והסיפור מאחוריו גם לא נחשף, אמנם יצא ממנו קטע קטן למהדורת DVD מוגבלת, אך רק בספטמבר 2020,  הפרק התפרסם לראשונה במלואו לקהל הרחב.

כן! שבע עשרה שנים לאחר מכן, מטורף!! 

בדיוק באותו הזמן כמו ששמתם לב אנשים רבים החלו להתעניין באווטאר מחדש, ואווטאר עלה שוב לכותרות ועקב כך ניקולודיאון החליטו לפרסם את הפרק הזה, אך זמן קצר לאחר מכן הם פשוט הסירו אותו מהרשת ולא ניתן לצפות בו יותר. אנחנו כמובן הספקנו לצפות בו...

הפרק נפתח בכך שצוקו מנסה לתפוס את אנג כאשר הוא סוקה וקטרה רוכבים על גבו של אפה, אנג קטרה וסוקה מצליחים להימלט מצוקו, סוקה מתחיל להיות רעב והולך לחפש אוכל, הוא נתפס בידי אומת האש, ואז אנג וקטרה מנסים לחלץ אותו.

אז איך הסדרה המופלאה אווטאר כשף האוויר האחרון הפכה מפרק פיילוט מוזר לסדרה מוצלחת במיוחד? אז אנחנו מצאנו כמה שינויים משמעותיים ודברים מקבילים בין פרק הפיילוט לסדרה עצמה.

אה, כן ... לפני שנספר לכם מה הם, אנחנו מניחים שהלחצנו אתכם שאמרנו לכם שהוא נמחק ואנחנו הספקנו לצפות בו וכנראה שרובכם לא, אז לפני שתזרקו עלינו כרובים, שלא תחשבו שלא חשבנו עליכם, אנחנו כמובן דאגנו לכם ושמרנו אותו אצלנו, ובנוסף כתבנו לכם כתוביות בעברית! הפרק נמצא באתר שלנו!! יש לינק בתיאור הסרטון, שימו לב ההמלצה שלנו היא לצפות בסרטון לפני הצפייה בפרק לצורך הבנה עמוקה יותר!

 

הפתיחה

אז הפתיח של פרק הפיילוט שונה מאוד מהפתיח של הסדרה עצמה, בסדרה עצמה הלוגו של האומה מופיע ביחד עם האדם שעושה את הכשפות, ואילו בפרק הפיילוט הלוגו בא בנפרד. ניתן לראות גם שהמקומות שבהם כל דמות עושה את הכשפות שונים בנראות שלהם באופן ניכר מאיך שהאומות נראות בסדרה.

בפתיח של הסדרה כאשר קטרה מספרת על האווטאר שנעלם, מוצג אווטאר רוקו ואילו בפרק הפיילוט, נמצא אדם אחר, שכלל לא דומה בנראות שלו לאווטאר רוקו.

תנועות הכשפות

ניתן לראות שתנועות הכשפות בפרק הפיילוט שונות מאוד מתנועות הכשפות בסדרה עצמה, זה בעקבות שלאחר פרק הפיילוט היוצרים החליטו לדמות את תנועות הכשפות לתנועות קונג פו שונות ולנסות לדייק כמה שאפשר באנימציה, למעשה הם באמת הצליחו ועל כך זכו בלא מעט פרסים. ניתן להבחין בדבר הזה מהסתכלות על כדור האש הענקי שצוקו משגר יחד עם חיילו משגרים לעבר אפה בפרק הפיילוט.

עיצוב השיריון של חיילי אומת האש

השריון של חיילי אומת האש בפרק הפיילוט מצחיק למדיי, הוא נראה פחות מאיים ודומה בעיצובו לליצנים וקצת מזכיר את הקרנפים של חיילי אומת האש, למזלנו בסדרה עצמה העיצוב שונה ונראה הרבה יותר טוב וקצת יותר מאיים.

דוד אירו

בפרק הפיילוט ניתן לראות שצוקו נמצא על הספינה שלו ללא דודו אירו, צוקו במהלך הפרק הרבה פחות מאוזן מהסדרה עצמה ואנחנו חושבים שזה בגלל שדוד אירו לא נמצא שם כדי לאזן את צוקו. 

דרך אגב על דוד אירו עשינו סרטון ממש מעניין אז אם עדיין לא צפיתם בו, יש לינק בתיאור הסרטון.

הנחש הימי מהפרק "מעבר הנחש"

הנחש שראיתם בפרק של מעבר הנחש בסדרה, הוא למעשה הנחש שנוצר עוד קודם בפרק הפיילוט ששם הוא תוקף את אנג וצוקו, ההבדל המשמעותי שבפרק הפיילוט צוקו ערף לנחש את הראש, בסדרה לא ערפו לנחש את הראש, זה כנראה בגלל צנזורה של ערוץ ניקלודיאון.

קיה היא למעשה קטרה

השם שתוכנן להיות לקטרה בהתחלה הוא קיה, וכך גם היא נקראה בפרק הפיילוט, אך כאשר עבדו על פרקי הסדרה החליטו לשנות לה את השם לקטרה, ומזל שכך! אך השם קיה עבר מיחזור והועבר לאמא של קטרה ובאגדה של קורה לבת של קטרה.

הקרב של צוקו ואנג ליד עמודי התמיכה של הבניינים.

במהלך פרק הפיילוט כאשר צוקו ואנג נלחמו הם נלחמו ליד עמודי התמיכה של הבניינים או פיגומים בעברית צחה! אותם עמודי תמיכה הופיעו בסדרה בפרק "בחזרה לאומשו" שבו אנג ואזולה נלחמו זה בזה.

הקרב של מומו עם הנץ של צוקו.

אז בפרק הפיילוט מומו נלחם עם הנץ של צוקו, כן בפרק הפיילוט, לצוקו היה נץ משל עצמו, אותו הקרב הופיע בפרק של הפיראטים שבו מומו נלחם עם האיגואנה המעופפת.

 

אנג מציל את צוקו

אז בפרק הפיילוט אנג מציל את צוקו ומרכיב אותו על הדאון, הקטע מאוד דומה לקטע בסדרה שבו אנג גם הציל את צוקו והרכיב אותו על אפה בפרק "המצור על הצפון חלק ב'"

 

השוני בדמותו של אנג

אנג בפרק הפיילוט נראה יותר קטן עם ראש יותר עגלגל, למזלנו בסדרה שינו את דמותו של אנג למראה קצת יותר בוגר, וטיפה יותר גבוהה. גם הדאון של אנג השתנה מפרק הפיילוט, בפרק הפיילוט הדאון נראה פשוט כמקל, ללא שום גימורים אבל בסדרה הוסיפו לדאון כמה גימורים.

 

מצב אווטאר

בפרק הפיילוט אנג נכנס למצב אווטאר, תוך שניות גם כאשר הוא לא בסכנה ממשית. בסדרה היוצרים החליטו להפוך את מצב האווטאר למשהו יותר מרכזי ומשמעותי ולכן בסדרה אנג לא שולט מתי להיכנס למצב אווטאר ומתי לצאת ממנו.

 

אז זהו זה כל הדברים השונים והמקבילים שאנחנו מצאנו...

אל תשכחו לצפות בפרק שנמצא באתר שלנו, יש לינק בתיאור הסרטון!

אז תגידו לי בתגובות מה אתם חושבים על הפרק?!

ואם מצאתם שוני או דבר מקביל נוסף שאנחנו לא הכנסו לסרטון?

 

אז בסדר גובלנים אני הייתי רועי וזה היה הסרטון שלי להיום מקווה שנהניתם אם אהבתם תעשו לייק ואם ממש אהבתם תעשו סאב ואם אתם רוצים להתעדכן על כל סרטון חדש בערוץ פשוט תלחצו על הפעמון.

ואנחנו נתראה בסרטון הבא....


לצפייה בפרק המלא שלא שודר - תרגום מובנה:


הוסף רשומת תגובה

11תגובות
  1. מלךךךךךךךךךךךךךךךךך צפיתי מגניב ברמות בא לך שנעשה סרטון 24 במחשב משחקים תענה לי

    השבמחק
  2. אפשר סאב פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז

    השבמחק
  3. אפשר סאב פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז

    השבמחק
    תשובות
    1. לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

      מחק
  4. תודה על התרגום וההעלאה :) נהנתי מאוד

    השבמחק
  5. הפרק היה מאד מעניין. תודה רבה.

    השבמחק
  6. הפרק לא פועל אם אפשר לעשות משהו לגבי זה אשמח לראות את הפרק

    השבמחק
  7. זה לא עובד לי - איך צופים בסרטון ?

    השבמחק
הוסף רשומת תגובה

#buttons=(מאשר!) #days=(20)

האתר שלנו משתמש בקובצי Cookie כדי לשפר את החוויה שלך.למד עוד
Accept !